Tipy, jak na to
KRIZOVÁ KOMUNIKACE
Ale jak to zařídit, když všude kolem nás panuje nervozita a panika? Důležitá je vždy prevence.
Téma „JAK NA KRIZOVOU KOMUNIKACI“ právě prožívá v přímém přenosu celý svět.
Typické situace, kdy je třeba využít krizovou komunikaci:
- je přítomná HROZBA – vysoké nebezpečí poškození pověsti, v dnešní době zdraví a života a ČASOVÁ TÍSEŇ
- situace si žádá NEODKLADNÉ ŘEŠENÍ
- nutná SPOLUPRÁCE – do řešení situace je třeba součinnosti více oddělení nebo stran
Jak to zvládnout? Jaká ponaučení si vzít z aktuálních příkladů komunikace?
- Pojmenujte rizika a přiznejte krizovou situaci
- Sestavte krizový tým a definujte odpovědností, aktivity a chování jednotlivých členů
- Navrhněte scénáře komunikace – jak, jakými kanály, kdo bude komunikovat co
- Buďte otevření a transparentní – získáte tím DŮVĚRU
- KOMUNIKUJTE jednoznačně – vystupujte JEDNOTNĚ
- Jednejte eticky, buďte empatičtí a naslouchejte – přinese to POCHOPENÍ ostatních
- Pozor na nepřesnosti a nepravdy
- Prevence jako nejefektivnější řešení – předvídejte a připravte možné scénáře předem
info
MgC Group s.r.o.
Pod Děvínem 2894/26
150 00, Praha 5 – Smíchov
IČO: 285 09 471
DIČ: CZ 285 09 471
Obchodní podmínky
Zásady ochrany soukromí