Tipy, jak na to

KRIZOVÁ KOMUNIKACE

Ale jak to zařídit, když všude kolem nás panuje nervozita a panika? Důležitá je vždy prevence.

 

Téma „JAK NA KRIZOVOU KOMUNIKACI“ právě prožívá v přímém přenosu celý svět. 

Typické situace, kdy je třeba využít krizovou komunikaci:

  • je přítomná HROZBA – vysoké nebezpečí poškození pověsti, v dnešní době zdraví a života a ČASOVÁ TÍSEŇ
  • situace si žádá NEODKLADNÉ ŘEŠENÍ
  • nutná SPOLUPRÁCE – do řešení situace je třeba součinnosti více oddělení nebo stran

Jak to zvládnout? Jaká ponaučení si vzít z aktuálních příkladů komunikace?

  • Pojmenujte rizika a přiznejte krizovou situaci
  • Sestavte krizový tým a definujte odpovědností, aktivity a chování jednotlivých členů
  • Navrhněte scénáře komunikace – jak, jakými kanály, kdo bude komunikovat co
  • Buďte otevření a transparentní – získáte tím DŮVĚRU
  • KOMUNIKUJTE jednoznačně – vystupujte JEDNOTNĚ
  • Jednejte eticky, buďte empatičtí a naslouchejte – přinese to POCHOPENÍ ostatních
  • Pozor na nepřesnosti a nepravdy
  • Prevence jako nejefektivnější řešení – předvídejte a připravte možné scénáře předem

info

MgC Group s.r.o.
Pod Děvínem 2894/26
150 00, Praha 5 – Smíchov

IČO: 285 09 471
DIČ: CZ 285 09 471

Obchodní podmínky

způsob platby

máte dotaz?