Martina Jandečková

Individuální a týmový kouč, facilitátor, trenér a jednatel MgC Group

Zaměření: individuální a týmový koučink, facilitace strategických workshopů, business development, strategický a change management, motivace týmů, leadership, multikulturní týmy

Tvorba konceptů pro: vedení a motivace týmů, komunikace, sales&sales management, workshop-design, nastavení změnových procesů a strategií, příprava business plánů, nastavování firemní kultury

Má dlouholeté praktické osobní zkušenosti v oblasti managementu a obchodu a vedení lidí. Je lektorem Vysoké školy ekonomické v Praze a České zemědělské univerzity.

Lektorkou od roku 2007

Praxe

  • Společnosti: společnosti s globální působností, rozvíjející se společnosti, start ups
  • Branže: Automotive, retail, výroba, služby, finance a další…
  • Cílové skupiny: Top Management, Management, talenti, týmoví lídři, projektoví manažeři, sales manažeři a prodejní síť

Realizované projekty

  • Škoda Auto, Volvo, BMW, Mercedes-Benz Česká republika a Slovensko, Hyundai Czech Republic, Opel, Iveco
  • Valeo (ČR a Německo), Würth, MIBA (USA)
  • Equa bank, ČSOB, ŠkoFIN
  • Puma, Nike
  • Xerox
  • Ahold, … a další

Vzdělání a příprava

  • Certifikovaný systemický business&team coach (Münchner Akademie für Business Coaching, 2011)
  • Certifikovaný Trainer/Facilitator, zaměření na Change Management a využití moderních médií v rozvoji zaměstnanců (München, Trainer Lounge, 2017)
  • Akreditovaný certifikující pro vzdělávání dospělých (MŠMT)
  • Od 2007 – jednatel MgC Group, konzultant, lektor a kouč
  • Více než 15 let zkušeností v managementu globálních společností (Mercedes-Benz, BMW)