Magdaléna Prunerová

Individuální a týmová  konzultantka, facilitátorka, trenérka, koučka, mediátorka a jednatelka MgC Group.

Zaměření: tvorba strategických rozvojových plánů pro jednotlivce i skupiny, facilitace workshopů zaměřených na změnu přístupu, leadership vs. mangement, remote management, rozvoj osobnosti pro top management

Tvorba konceptů pro: vedení a motivace týmů, tribal leadership, analýza motivačních systémů hodnot, workshop-design, implementace a rozvoj lektorů, typologie osobnosti, nastavení firemní kultury

Má dlouholeté  praktické osobní zkušenosti v oblasti managementu, projektového řízení a vývoje a implementace trendů ve vzdělávání dospělých. Je výzkumným pracovníkem katedry řízení České zemědělské univerzity a zakladatelkou R&D Center při MgC.

Lektorkou od roku 2001

Praxe

  • Společnosti: společnosti s globální působností, rozvíjející se společnosti, NGOs, školy a univerzity
  • Branže: Výroba, hospitality, retail, služby, zdravotnictví, automotive a další…
  • Cílové skupiny: Top Management, Management, talenti, týmoví lídři, projektoví manažeři, lektoři, IT,  specialisté

Realizované projekty

  • MIBA (SK, CZ, AUT, USA), LEGO, Philip Morris, Gergonne (SK), Valeo, Still (CZ, SK, NL, PL), VELUX, Johnson Controls,  WNT, Schenker, Shell Aviation
  • Pernod Ricard, Rossmann, Ahold, Amway International (DE, ESP, USA), OMV (CZ, SK, HU)
  • Léčebné lázně  Mariánské Lázně, Mandarin Orientall, Thermal Karlovy Vary, Lázně Třeboň, Hilton, Crowne Plaza, SLK Piešťany, XO foods
  • Mercedes Benz, Škoda Auto, BMW – Invelt, Volvo, Škofin, Hyundai Motor Czech
  • Novartis, Family Dental Care
  • ADP Global View, Mazars a další ….

Vzdělání a příprava

  • Certifikovaný systemický kouč, mediátor a trenér dalšího vzdělávání
  • Certifikace MBTI (Osford, UK)
  • Cerrtifikace SDI
  • Akreditovaný certifikující pro vzdělávání dospělých (MŠMT)
  • Od 2007 – jednatel MgC Group, konzultant, lektor a kouč
  • Více než 5 let zkušeností v mezinárodních hotelových řetězcích (Cendant, Hilton, Crowne Plaza) a 18 let ve vzdělávání dospělých