Martina Jandečková

  • Jednatel MgC Group, konzultant a lektor
  • BMW Group Česká republika – Sales Director
  • Mercedes-Benz Česká republika – Sales&Marketing Director
  • Import Volkswagen Group, spol. s.r.o.
  • Škoda Auto, a.s.
  • Vysoká škola ekonomická v Praze

Má dlouholeté praktické osobní zkušenosti v oblasti managementu a obchodu a vedení lidí. K jejím oblíbeným tématům patří individuální a skupinový koučink, vedení workshopů a hodnocení assessment a development center a rozvoj obchodních zástupců.
Její odbornou kompetencí je tvorba strategií a koncepcí v automotive segmentu.
Je lektorem Vysoké školy ekonomické v Praze.

Semináře a školení:

Studium německého jazyka – Goethe Institut Mnichov, Tréninkové cykly zaměřené
na vedení, řízení a motivaci pracovníků, komunikaci a obchodní dovednosti, semináře finančního řízení pro manažery (Německo, Česká republika),
Business English (Velká Británie), semináře psychologie (Univerzita Karlova),
Miller Heiman – Strategic Selling, – Studium systemického koučinku
(Systemic Business Coach Akademie München)

Reference:

Škoda Auto, Volvo Auto Hase, Motor Car Group, Kooperativa pojišťovna, Mercedes-Benz Česká republika, Invelt, Ahold Czech Republic, Xerox, Mibcon, Nike, Institut vzdělávání státní správy, ISS Facility Services, ČSOB, Hyundai Czech Republic, Volvo Auto Czech, BMW Invelt, a další…

Zájmy:

Lyžování, snowboarding, cyklistika, vysokohorská turistika, automobilismus